-
בייביסיטר | שמרטפות
מידע על תפקיד של בייביסיטר (שמרטף) ודרישות התפקיד לעבודה כבייביסיטר. בנוסף הצעות עבודה למשרות בייביסיטר ופרסום מודעת דרושים בייביסיטר באתר דרושים בחינוך. -
איך לבחור את המטפלת לתינוק שלכם?
כהורים תמיד נתלבט מי המטפלת שעלינו לבחור לתינוק שלנו. האם לקחת מישהי מוסמכת או לבחור בחורה שעשתה קצת בייביסיטר? כיצד לבחור מטפלת ולמה לשים לב? -
תינוק נולד - אושר גדול!
לידה של תינוק היא אושר גדול. איך שומרים על התא המשפחתי, על הפרטיות? איך מטפלים בתינוק בשלבים הראשוניים ומה היכולות של התינוק החדש? הפרטים בפנים. -
רגישות סנסורית אצל ילדים
חמשת החושים שלנו מונחים על סקאלה. האם לילד יש עודף או תת רגישות חושית? במידה וכן, נוכל למנוע תקלות תקשורת, כעסים ומתחים אצל הילדים. איך מזהים ואיך מתמודדים?
-
האם התחושה שמשעמם לפעוט מוצדקת?
לאחר שהבאנו ילד לעולם, אנחנו לעיתים רבות מרגישים שמשעמם לו. אנו מרגישים שאנחנו צריכים למלא את זמנו בפעילויות מגוונות. האם התחושה הזו אכן מוצדקת?
-
חינוך מיוחד
מידע על תפקיד חינוך מיוחד והדרישות של עבודה בחינוך מיוחד. בנוסף הצעות עבודה למשרות חינוך מיוחד (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים חינוך מיוחד | דרושים בחינוך.
14/04/2025
דרוש/ה מנהל/ת חינוך בלתי פורמאלי בקיבוץ שדה בוקר – תנאים מצוינים ואפשרות למעבר מגורים!
מנהל/ת לארגון
דרוש/ה מנהל/ת חינוך בלתי פורמאלי – קיבוץ שדה בוקר!
סיבות לעבוד אצלנו:
- קיבוץ קסום עם אווירה משפחתית, קהילתית ותומכת
- ליווי אישי ומקצועי ?
- הכשרות והשתלמויות
- אוטונומיה בתפקיד
- טיולים במסגרת התפקיד
- תנאים מצוינים
- אפשרות למעבר מגורים
✨ הצטרפי אלינו והפכי לחלק מקהילה תומכת ומחבקת! ✨
תיאור התפקיד
-ריכוז ניהול ותפעול שוטף של המסגרות החברתיות בגילאי בית ספר, לכתות א’- י”ב לרבות תנועת הנוער.
- הובלת התפיסה החינוכית, החברתית והארגונית של מערכת החינוך הבלתי פורמלית, בכיתות א’-י”ב, על-פי המודל המתקיים בקיבוץ.
- ניהול, הנחיה, ליווי והענקת משוב באופן שוטף לצוותים החינוכיים.
- לוודא הכנת תכנית עבודה שנתית לרבות פיקוח על ביצועה. תכנית העבודה מחויבת להיות מותאמת להגדרות ויעדים.
- תקשורת רציפה עם הורים במסגרת פגישות קבוצתיות, שליחת מכתבי עדכון אחת לחודש וקיום פגישות אישיות בהתאם לצורך.
- אחריות על שילוב כלל ילדי הקהילה בגילאים הרלוונטיים במערכת החינוך הבלתי פורמלי.
- עבודה מול גורמים פנים ארגוניים: מנהל קהילה, הנה”ח, תנועת נוער, ועדת תרבות וכד’.
- עבודה מול גורמים חוץ ארגוניים: מועצה אזורית, בתי ספר מתנ”ס וכד’.
- השתתפות פעילה בפורום רכזי חינוך במועצה לגיבוש המדיניות החינוכית בשיתוף רחב ומקצועי.
- גיוס כוח אדם מקצועי למערכת.
- טיפוח בתי החינוך והקפדה על תקינותם והתאמתם לצרכים הפדגוגיים.
- גמישות בשעות עבודה החל משעות סיום בית הספר ונכונות לפעילות רבת היקף בחופשות מבתי הספר וזמנים מיוחדים כדוגמת שביתות בבתי הספר
היקף משרה: משרה מלאה עם גמישות בשעות העבודה
- עבודה בשעות אחר הצהריים, ערב וחופשים של משרד החינוך
- עבודה בבקרים עד אחר הצהריים
- יציאות לטיולים לעיתים
- משרת אמון, שעות משתנות בהתאם לצורך
- עבודה כוללת גם חגים ושבתות בהתאם לצורך, מעת לעת
דרישות המשרה
- כריזמתיות
- יכולת להוביל ולהדריך
- קליטת צוות דינאמי וצעיר
- מחויבות לשעות נוספות
- יכולת לעמוד ביעדים ומטרות
- יכולת לבצע מספר משימות במקביל
- רצון ללמוד ולהתקדם
- ניסיון בהדרכת נוער או ילדים לפחות 3 שנים – חובה!
- ניסיון בניהול בחינוך בלתי פורמאלי או רכזות – יתרון משמעותי!
*המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
אזור
אזור הדרום
עיר
שדה בוקר
14/04/2025
חזרה ללוח הדרושים



