-
רגישות סנסורית אצל ילדים
חמשת החושים שלנו מונחים על סקאלה. האם לילד יש עודף או תת רגישות חושית? במידה וכן, נוכל למנוע תקלות תקשורת, כעסים ומתחים אצל הילדים. איך מזהים ואיך מתמודדים?
-
אם בית
המידע המלא על תפקיד אם בית והדרישות לעבודה של אם בית. בנוסף הצעות עבודה למשרות אם בית (חיפוש עבודה) או פרסום מודעת דרושה אם בית באתר דרושים בחינוך. -
משרות דרושים בערים וישובים בישראל
באתר דרושים בחינוך משרות בישובים שונים בתחום החינוך וההדרכה. המשרות מגוונות מאוד והליך חיפוש העבודה הוא קל ונוח. הגיע הזמן למצוא עבודה. -
מהלידה לעולם – תהליך ההסתגלות של התינוק
התינוק עובר בתקופה קצרה תהליך משמעותי וטראומטי. הוא מגיח מבטן האם, מסביבה סטירילית ומוגנת לעולם בו הוא צריך לדאוג לעצמו. בואו נבין טוב יותר את תהליך ההסתגלות.
-
הסיפור על הילד שלמד להעריך את עצמו
חשוב שתדעו שלהאמין בילדים שלכם וביכולותיהם מרגע הלידה - זו התורה להצלחה. קבלו סיפור עממי קצר וחכם שיתן לכם פרספקטיבה מיוחדת על הגישה לחיים.
-
השאלות הכי טובות לראיון העבודה
כיצד יכול המעסיק לשאול שאלות בעלות ערך מוסף בראיון העבודה? נחפש שאלות שיספרו לנו עוד קצת על העובד ועל אופיו. איזה שאלות ניתן לשאול?
02/11/2025
לעמותת "אותי" דרוש.ה מטפל.ת ריגשי.ת לגני תקשורת ובתי ספר בפריסה ארצית!
עובד/ת סוציאלי/ת לעמותה
למערך בתי הספר ולגני תקשורת בפריסה ארצית דרוש/ה עובד/ת סוציאלי/ת בעל/ת תואר שני במגמת טיפול ישיר ופסיכולוגי/ת בעל/ת תואר שני לעבודה טיפולית מרתקת עם ילדים ונוער על הספקטרום האוטיסטי.
המשרה מתאימה למומחים ומתמחים בפסיכולוגיה וכן לבעלי/ות תואר שני בעבודה סוציאלית ומטפלים/ות באומנויות.
העבודה בצוות רב מקצועי, עם מעטפת מקצועית הכוללת הדרכות פרטניות שוטפות, קבוצות הדרכה והשתתפות בהשתלמויות וימי עיון.
העבודה בעמותה מאפשרת העמקה והתמחות בתחום האוטיזם ואפשרויות קידום מגוונות.
אפשרות למשרה חלקית וגמישה.
דרישות המשרה
דרישות: תואר שני בעבודה סוציאלית במגמת טיפול ישיר /פסיכולוגיה בהתמחות קלינית, התפתחותית, שיקומית או חינוכית קלינית ממוסד אקדמי מוכר
רישיון לעסוק בפסיכולוגיה/עבודה סוציאלית מטעם משרד הבריאות
רישום בפנקס העובדים הסוציאליים/פסיכולוגיים.
ניסיון בתחום האוטיזם/ בגיל הרך-חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
אזור
ראשון לציון רחובות והסביבה
עיר
רחובות
02/11/2025
חזרה ללוח הדרושים



